Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 15 november 2019

9.7
  • Stenose

Ik ben geopereerd door Dr.Schroder op 16 oktober 2019 i.v.m. kanaalvernauwing (stenose).Hij heeft mij van te voren duidelijk gewezen op mogelijke "risico's" en het te verwachte resultaat. Geeft bijzonder goede uitleg, en laat uiteindelijke beslissing tot operatie aan de patiënt over, dringt zelf niet aan. Dr.Schroder heeft kennis van zaken, en is vriendelijke, serieuze man mét gevoel voor humor. Nu 4 weken ná de operatie kan ik zeggen dat uitstralingspijn naar bil/been stuk minder is, alleen naar voet toe nog niet. Volgens Dr.Schroder kan dit nog wel maximaal) 6-12 maanden duren.......alvorens alle klachten weg zijn. Kwestie van geduld dus! Maar wel met een goed vooruitzicht. Dank Dr.Schroder voor alles!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Naarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.