Waardering van Bergman Clinics | Bewegen, locatie Naarden - Naarden op 7 juni 2019

• N.v.t.

• Botaandoeningen

Ik ben op 1 mei 2017 door Dr Bella van Dalen aan beide voeten tegelijk geopereerd aan Hallux Valgus. De intake en begeleiding waren uitstekend: ze nam alle tijd om alles goed te bekijken en uit te leggen. De operatie verliep voorspoedig (algehele narcose) en hoewel de eerste paar dagen erna absoluut pijnlijk waren ging het herstel vlot. Veel geoefend zelf en met hulp van fysio. Uiteindelijk twee prachtige voeten ; pijnvrij en kon al snel alles weer doen qua bewegen em zelfs weer hakken aan. Kortom : ik beveel de Bergman kliniek (persoonlijke aandacht, prima sfeer, mooie kamers, goed eten) zeker aan en Dr Van Dalen in het bijzonder. Wat een vakvrouw.

Bent u of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen, locatie Naarden? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.