Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 10 september 2014

8.7
  • Kniebandletsel

Ik ben zeer tevreden. De arts kwam zeer kundig over en heeft mij na jaren kwakkelen van een knie probleem afgeholpen. Ik had jaren eerder naar de Bergman kliniek moeten gaan. Ook met mijn andere knie waar ik nu twee maal aan geopereerd ben in een ander ziekenhuis en die nog steeds niet goed is had ik beter naar de Bergman kliniek kunnen gaan. Dr. Van de Hart gaat voorzichtig te werk. Niet direct een ingreep maar ook proberen op een andere manier het probleem op te lossen. Een dikke vette 10 voor deze arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Naarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.