Bergman Clinics | Bewegen | Naarden

Centrum voor orthopedie en beweging

zaterdag
woensdag
donderdag
vrijdag
8:00 - 17:30

Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 27 juli 2018 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Ik heb in de Bergmankliniek 2 knieoperaties ondergaan waarbij ik 2 TKP's  heb gekregen. De begeleiding van de Bergmankliniek is prima. Informatievoorziening goed en kundige artsen. Ondanks dat ben ik niet tevreden over het eindresultaat. Ik kan geen lange stukken lopen of lang achtereen staan zonder dat ik last van mijn knieën krijg. Dit is niet iets waar de Bergmankliniek aan kan doen en ik ben door hun doorverwezen naar een andere arts die mij hier bij kan helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Naarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.