Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 10 november 2017

• Nekhernia

Ik was eerder hierheen verwezen voor mn rug. Schroeven gekregen omdat ik geen tussenwervelschijf meer had; bot op bot, veel pijn. Alles prima, in tegenstelling tot de vele reguliere ziekenhuizen waar ik niet geholpen kon worden. Hier wel, binnen 2 weken! Later de pech dat ik tevens een nekhernia kreeg...zelfde traject, zelfde arts, snel en goed geholpen. Men luistert, neemt de tijd, is eerlijk, kundig, men werkt zeer efficiënt (alle afspraken en onderzoeken op 1 dag, in hetzelfde gebouw was 2x mijn ervaring), en je wordt uitstekend behandeld van eerste afspraak tot nazorg; de mens ipv de patiënt staat centraal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Naarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.