Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 23 augustus 2016

8.7
  • Kniebandletsel

Je bent hier geen nummer wat je wel in een gewoon ziekenhuis bent. Afspraken maken gaat echt super moest 2x terug komen eerst voor een foto en een gesprek met de orthopeed, maar die wilde als nog een MRI. Dat werd ook gelijk zo gepland dat ik het weer in 1 afspraak kon doen. Daarna gelijk door naar de anesthesie. Dan gelijk door voor een operatie planning en kon dus al een week later geopereerd worden maar omdat ik wat moest afhandelen op het werk heb ik zelf aangegeven of het een maand later kon. Ik heb zelf geen nadelen beleefd van mijn ervaring met deze clinic, Alles was zeer positief. Met vriendelijke groet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Naarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.