Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 8 januari 2017

Na een bezoek aan het ziekenhuis met klachten aan mijn enkel onverrichter zake naar huis: "u heeft artrose, daar zult u mee moeten leren leven....".Na een tip van mijn podoloog contact opgenomen met Bergman Clinics. Daar werd bij de eerste afspraak al de werkelijke oorzaak van mijn pijn gevonden: niet de artrose zelf, maar de kalk-aangroei die door de artorose ontstond. Deze kalk-aangroei drukte bij beweging (afwikkelen van de voet) op een zenuw, wat erge pijnklachten gaf. Voorstel van de specialist was om de kalk-aangroei operatief te verwijderen. Dit is gedaan, en mijn pijnklachten zijn weg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Naarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.