Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 4 augustus 2018 De inzender van deze waardering is geverifieerd

• N.v.t.

Na ongeveer 1 jaar met pijn in mijn voet (wreef) te hebben gelopen, waarvoor mijn huisarts geen "oplossing" wist, kwam ik op advies van de fysiotherapeut (die mijn rugprobleem behandelde) terecht in de Bergmankliniek in Naarden en wel bij dr. van Dalen (gespecialiseerd in voetproblemen).Na het eerste (intake) gesprek waarbij mijn beide voeten uitgebreid (mede aan de hand van röntgenfoto's) werden besproken, gaf dr. van Dalen het advies om een vervolgafspraak te maken, voor een echo van de pijnlijke voet en eventueel een behandeling (injectie). Dat kon al na 1 week(!). De echo werd uitgebreid bekeken en besproken. Er bleek een ontsteking in de voet (wreef) te zitten. Het advies om een injectie toe te dienen die de pijn voor korte of langere tijd zou doen verminderen (of helemaal laten verdwijnen) heb ik meteen geaccepteerd. Daarna nog een afsluitend gesprek waarin ik werd geadviseerd om contact op te nemen indien de pijn weer heftig zou worden. Met een "beetje geluk" zou ik voorlopig pijnvrij zijn. Het is voor mij een "wonderinjectie" geweest, want nu, na ruim 5 maanden ben ik nog steeds pijnvrij!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Naarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.