Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 16 november 2016

• Rughernia

Negen jaar geleden kwam ik met ernstige rug en beenklachten in de "molen" terecht van fysio, rust, ziekenhuizen, mri en uiteindelijk na 5 maanden de operatie. (PTED) Helaas 2 jaar later een recidief en sindsdien aan het sukkelen. Via een kennis kwam ik terecht bij Bergman Clinic Naarden. Ongelooflijk hoe snel en professioneel het hele proces is verlopen vanaf de eerste intake bij de neuroloog tot aan het moment dat ik naar huis mocht. Binnen 2 weken is alles gebeurd. Dit had zelfs 1 week kunnen zijn. Meteen na de ingreep was ik van de pijn én pijnstillers (oa morfine 30mg) af. Heerlijk! Alle lof voor al het personeel en de artsen, met name Dr.Schröder. Super goede zorg in een prachtige kliniek. Ik werk op een sportschool waarbij ik regelmatig klanten spreek met allerlei klachten. Ik zal Bergman Clinics met veel overtuiging en enthousiasme aan iedereen adviseren! Bedankt voor alles!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Naarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.