Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 20 december 2017

8.8
  • Kniebandletsel

Ons gesprek ging over het nut hebben van een operatie om de knieband te herstellen. Bij m'n bezoek aan het ziekenhuis kon de specialist alleen maar vertellen hoe leuk hij t vond om die operatie uit te voeren..(z'n S.U.V. lease auto was zeker weer voor een maand betaald.)Bij Berman kliniek was t  gesprek veel meer verhelderend. mijn leeftijd is 48 jaar en hij legde uit dat de meeste die binnen komen zijn jonger,ongeveer 35 jaar oud. Dan is een operatie zeker voordelig omdat je nog super actief bent,en in mijn geval zou m'n algehele situatie er ook beter van  worden,alleen was het al 5 maanden eerder gebeurd en pas na 10 weken bij de MRI scan duidelijk dat het niet mijn meniscus was maar  een afgescheurde band. We spraken af dat ik de situatie zou aankijken hoe mijn knie het houdt en aan de hand daarvan of ik t nodig vind  om als nog een operatie te doen met de minimaal 6 maanden revalidatie ervan.Mijn huidige situatie is n beetje lastig.. Ik zat voor mijn ongeluk net in de  w.w. en  door de trage afhandeling met de U.W.V. heb ik mezelf maar weer beter gemeld sinds 1 december. Ik heb sinds februari niet meer gewerkt, en met dus nog een  operatie erbij ben ik helemaal een lange tijd uit de roulatie. Daarbij wordt de kans om een passend baan te vinden bijna nihil.Waarschijnlijk ga ik weer mijn oude werk doen wat dus verzorgende C thuiszorg  was.,,gewoon met m'n kniebeugel werken. Als ik 'n operatie laat doen, gebeurd dat zeker bij jullie Kliniek!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Naarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.