Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 10 januari 2021

• Knievervanging

Orthopeed dr. Henk van der Hoeven heeft met oprechte inzet de mogelijkheden onderzocht en afgewogen voor mijn chronische knieprobleem; dit als gevolg van een niet goed herstelde meniscusoperatie (ruim 20 jaar geleden) en later bijkomende problematiek. Met mijn leeftijd (53 jaar) was ik eigenlijk te jong voor een volledige knieprothese. Met de geadviseerde oplossing (te weten een standbeencorrectie) en zijn vakkundige ingreep kan ik de periode tot aan een volledige knieprothese op een pijnloze manier overbruggen en verergering voorkomen. Dr. Van der Hoeven heeft mij op een rustige, meedenkende en vriendelijke manier te woord gestaan en de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden, zowel in het voortraject als na de operatie. Dit geldt ook voor zijn zorgassistente. Haar persoonlijke toewijding en de korte contactlijnen gaven mij het fijne gevoel dat ik bij Bergman Clinics in goede handen ben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Naarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.