Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 28 februari 2019

9.4

Persoonlijke aandacht, snelle hulpverlening. Ik had een kleine operatie aan mijn vinger. Je wordt dan opgevangen in een rustkamer. Met een verpleegkundige die van alle patiënten de gegevens en het verloop bijhoudt. Daar kom je ook weer terug na de operatie. Heel prettig. Ik kon ook nog meteen dezelfde dag door naar de gipskamer ( uurtje later). En de gipsmeester dacht goed mee, wat voor spalk ik nodig had. Heel fijn want daardoor kon ik met de spalk toch thuis mijn werk blijven doen. En ik werd door een medewerkster opgehaald uit de rustkamer en naar de gipskamer gebracht. Ze doen er alles aan om het zo gemoedelijk mogelijk te laten verlopen. Top.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Naarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.