Bergman Clinics | Bewegen | Naarden

Centrum voor orthopedie en beweging

Rijksweg 69 1411 GE Naarden

Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 6 februari 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ruim een jaar had ik dagelijks pijn in m'n onderrug, met uitstraling naar m'n linkerbeen, als gevolg van beknelde zenuwen in een wervelkanaal. Ik kon hierdoor niet meer staan en lopen zonder pijn te krijgen. Boodschappen doen ging alleen op de fiets, in de winkel snel een keuze maken en binnen 'no time' op m'n hurken om de pijn weg te krijgen! Ik was bij verschillende behandelaars geweest en had behandelingen gehad waaronder injecties en medicijnen, maar niets hielp en niemand kon me er eigenlijk ook iets zinnigs over zeggen. Dr. Schroder wist meteen waar ik het over had en gaf duidelijk aan wat ik kon verwachten na een eventuele operatie. Vijf dagen na de operatie maakte ik een voorzichtig eerste wandelingetje en wilde gewoon doorlopen omdat ik niet geloofde dat ik dat kon! Nu na vier weken heb ik geen pijn meer, kan ik me al weer soepel bewegen en soms nog niet geloven dat ik van de pijn af ben! Dr. Schroder én het hele team zou ik een 10 kunnen geven maar een 9.9 vind ik mooier!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Naarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.