Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 18 februari 2021

9.9
  • Knievervanging

Voor de operatie was een rondje boodschappen doen in een kleine supermarkt al onmogelijk. Binnen 9 weken kon ik een uur wandelen, een uur fietsen, gewoon traplopen, en na 11 weken kreeg ik de kans om de kleinkinderen op hun slee door de sneeuw te trekken. Ook een wandeling van 3 kwartier door 20cm sneeuw was geen enkel probleem. De nachten zijn soms nog pijnlijk, maar er was van te voren aangegeven dat dat kan gebeuren. Ik ben goed voorbereid op wat mij te wachten kon staan na de operatie. Dat was niet altijd een positief beeld, maar dat heb ik geaccepteerd. Mocht de andere knie ooit aan de beurt komen dan zal ik zeker voor de Bergman kliniek kiezen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Naarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.