Waardering van CortoClinics - Schijndel op 16 september 2020

• Heupvervanging

Het team van Cortoclinics is zeer begaan met haar cliënten. De persoonlijke aandacht is boven verwachting. Er wordt gewerkt met de modernste apparatuur waarbij alleen heup- en knieproblemen worden behandeld. Deze specialisatie is voor mijzelf doorslaggevend geweest om voor Cortoclinics te kiezen en niet onbelangrijk de korte wachttijden. Op de locatie in Schijndel waan je jezelf direct in een laagdrempelige en huiselijke sfeer. Dit werkt uiteraard goed voor de gemoedsrust van de cliënten. Mijn operatie en herstel zijn zeer voorspoedig verlopen. Ik had het me niet beter kunnen wensen. Ik kan dan ook niet anders dan Cortoclinics bij iedereen van harte aanbevelen. Cortoclinics en haar team maakt het verschil!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CortoClinics? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.