Waardering van CortoClinics - Schijndel op 20 februari 2021

Toen ik de diagnose kreeg dat mijn beide knieen dusdanig versleten waren dat een knieprothese de enige oplossing was om van mijn problemen af te komen kwam ik toevallig in contact met CortoClinics Na enig nadenken had ik besloten om beide knieen in een behandeling te laten vervangen. Bij het kennis makingsgesprek had ik meteen een goed gevoel. Dr. Nanne Cort vertelde mij heel rustig en duidelijk de voor en nadelen van zo n ingreep. Het gebruik van een operatierobot gaf mij de zekerheid dat de protheses zeer nauwkeurig geplaats zouden worden. Op de dag van de ingreep realiseer je je pas wat voor een geweldig team dit is. Het was zelfs gezellig te noemen maar daar hebben de pijnstillers natuurlijk ook aan meegewerkt. Drie weken na de operatie liep ik in huis al zonder krukken en bij controle in de vierde week liep ik bij Dr. Nanne Cort de spreekkamer binnen met de krukken onder de arm. Heel veel lof voor dit geweldige team en in het bijzonder voor Dr. Nanne Cort. Een aanrader voor ieder

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CortoClinics? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.