Waardering van Eisenhower Kliniek - Den Haag op 23 mei 2020

5.7
  • Knievervanging

Betere voorlichting hoe de operatie zal zijn, dit had gekund aan de hand van een algemene voorlichtingsavond of een filmpje oid. In het ziekenhuis wist niemand, behalve de arts zelf, dat zij een ander "verdovingsmiddel" gebruikt dan andere artsen, waardoor mijn been langer gevoelloos bleef. Zowel de verpleegkundigen als de fysiotherapeuten wisten dit niet. (hierdoor zijn de fysiotherapeuten een paar keer voor niks aan mijn bed geweest en vroegen de verpleegkundigen zich af of er iets was fout gegaan.....gelukkig kwam het gevoel om een uurtje of 5 in de nacht terug. Deze 2 dingen zouden dus, naar mijn mening, beter mogen.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Eisenhower Kliniek - Den Haag

Hartelijk dank voor uw reactie. We vinden het vervelend dat de communicatie hierover niet duidelijk is geweest. Uw opmerkingen zullen wij meenemen in onze kwaliteitsverbetering.
Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen via 070-2059800.
Met vriendelijke groet,
De Eisenhowerkliniek

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eisenhower Kliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.