Eisenhower Kliniek, orthopedische kliniek

Centrum voor orthopedie en beweging

Eisenhowerlaan 77 F 2517 KK Den Haag
070-2059800
Deze locatie is onderdeel van Eisenhower Kliniek

Waardering van Eisenhower Kliniek, orthopedische kliniek - Den Haag op 6 juni 2017

Heupvervanging

Doordat ik in het ziekenhuis meer dan 5 maanden moest wachten, heb ik op het internet gezocht naar een plek waar ik sneller behandeld kon worden.Zo kwam ik bij Goldcare Clinics terecht en heb ik in overleg met heupspecialist dr. Verdegaal gekozen voor een totale heupprothese, waarna ik binnen een maand ben geopereerd.De communicatie die in het ziekenhuis volledig ontbrak (wij bellen u wel) was binnen Goldcare helemaal super.Je gaat van een snackbar naar een sterrenrestaurant.Dat is het verschil.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eisenhower Kliniek, orthopedische kliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.