Waardering van Eisenhower Kliniek - Den Haag op 1 december 2020

Na een second opinion in Amsterdam verwezen naar de Eisenhowerkliniek. Vanaf het eerste moment wekte Dr. Jansen enorm veel vertrouwen. Zijn deskundigheid is dus bekend in de rest van NL. Anders was ik hier niet terecht gekomen. Het betref een Labrum letsel. De operatie vond plaats op vrijdag 9 oktober rond 15 uur en ik liep (met krukken) om 19 uur de deur uit. Bij een intake zou ik alleen wat meer de nadruk leggen op herstel en autorijden. Hier zit landelijk een nogal grijs gebied als je de websites van de ziekenhuizen (orthopedie) bekijkt. Ik dacht na 3-4 weken krukken wel weer auto te mogen rijden, maar dat was pertinent niet het geval. Dus als dat van tevoren duidelijk gecommuniceerd wordt dan voorkomt dat teleurstellingen. Verder alle lof voor deze behandeling tot nu toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eisenhower Kliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.