Waardering van Eisenhower Kliniek - Den Haag op 14 juli 2017

Zeer duidelijke opvolging en informatie van secretariaat omtrent mijn verzoek voor een bepaalde arts. Dit kon nog binnen 2 dagen ondanks dat de arts met vakantie zou gaan. Zeer prettig gesprek waarbij de arts nadat ik (direct!) foto's kon laten maken helder uit heeft gelegd waar volgens haar het probleem lag. Er werd ook niet zoals ik eerder heb ervaren direct aangestuurd op een operatie... Er werd mij een keuze voor twee behandelingen gegeven. Een daarvan direct uitgevoerd en ik merk al verschil. Daarnaast doorverwezen naar een uitstekende fysiotherapeut die mij vanochtend weer iets meer van mijn pijn heeft kunnen afhelpen. Behalve de goede behandeling, is het ook heel prettig om te worden geholpen in deze kliniek vanwege de oase van rust en professionaliteit van alle medewerkers die ik heb gezien. Ik raadt eisenhower kliniek van harte aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eisenhower Kliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.