Waardering van Eisenhower Kliniek - Den Haag op 13 augustus 2019

• Heupvervanging

-> Zeven tienen voor deze kliniek! Ik ben zooo blij! Als het aan een andere orthopeed had gelegen liep ik nu nog steeds met krukken. Dankzij de uitgebreide intake van meer dan een uur bij dr. Sebastiaan Jansen en daarna meteen bij dr. Maarten Kroon en röntgenfoto's vanuit een nieuwe hoek heb ik eindelijk begrip en erkenning gekregen en ben ik binnen drie weken geopereerd. Tuurlijk was de revalidatie zwaar maar nu hoef ik niet meer met zware pijnen door het leven en kan straks weer rennen, yoga, alles! Deze operatie heeft mijn leven veranderd! Laat je niet afpoeieren door een gewone orthopeed die meent dat je te jong bent voor een heupprothese! (ik ben 42) Deze vakmannen kijken naar je kwaliteit van leven en geven je dat terug. En het mooiste: ook de financiën zijn grotendeels gedekt bij de zorgverzekering dus geen spaargeld hoeven aanbreken.

Bent u of werkt u voor Eisenhower Kliniek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.