Iprenburg Herniakliniek

Medisch specialistische zorg

uit 27 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Iprenburg Herniakliniek - Veenhuizen (gem. Noordenveld) op 9 januari 2023

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Stenose

Het is nu 6 weken na mijn stenose ingreep. De ingreep op zich is goed gegaan en ik was erg tevreden over de bejegening en zorgvuldigheid. Het herstel duurt wat langer dan ik had verwacht en op dit moment ben ik nog niet geheel pijnvrij. Ik vind daarom het lastig om te beoordelen of de ingreep voldoende resultaat heeft gehad. Men zegt dat het weken of maanden kan duren. Ik wacht af en houd mij aan het revalidatieschema/ oefeningen. Over de communicatie met de Iprenburgkliniek niets dan lof. Ook de sfeer waarin de behandeling verliep kwam deskundig over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Iprenburg Herniakliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.