Iprenburg Herniakliniek

Medisch specialistische zorg

uit 27 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Iprenburg Herniakliniek - Veenhuizen (gem. Noordenveld) op 24 januari 2023

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Rughernia

Ik ben zeer tevreden met de behandeling in de Iprenburgkliniek. Ik had het gevoel in goede handen te zijn en voelde me gehoord. Ik heb na de operatie de beelden van de ingreep meegekregen, wat ik heel transparant vind. Tijdens de operatie werd ik voortdurend prettig benaderd. Heel bijzonder dat voor en na de operatie het hele operatieteam je opzoekt en even met je komt praten. Hierdoor heb je het gevoel dat je geen nummer bent. Drie weken na de operatie had ik nog wat vragen en die werden meteen beantwoord.Het gehele team komt op mij over als professioneel en tegelijkertijd zeer betrokken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Iprenburg Herniakliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.