Iprenburg Herniakliniek

Centrum voor orthopedie en beweging

uit 19 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Iprenburg Herniakliniek - Veenhuizen (gem. Noordenveld) op 23 augustus 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Wat een organisatie! Aanvraag ingediend en geen reactie. Dan maar bellen. Ja meneer, we wachten nog op de MRI scan (die ik al 10 dagen geleden had ingediend). Telefoniste checkt het dossier en bevestigt ontvangst. En nu is de vraag hoe verder. Volgens de telefoniste zou het dossier bij de arts liggen ter beoordeling. Vervolgens wordt mij gevraagd of ik bloedverdunners gebruik. Ik bevestig dit en krijg te horen dat de Herniakliniek dan niets meer voor mij kan doen. Einde verhaal. In al de aanvraag formulieren wordt helemaal niets gevraagd over medicijn gebruik en laten ze je van alles invullen en dan blijkt dit allemaal voor niets te zijn geweest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Iprenburg Herniakliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.