Iprenburg Herniakliniek

Medisch specialistische zorg

uit 27 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Iprenburg Herniakliniek - Veenhuizen (gem. Noordenveld) op 27 oktober 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Wij zijn zelf in contact gekomen met de kliniek en de intake, bespreken van de mri en operatie zijn top. Voor mij is als verbeterpunt twee dingen. De nazorg en informatie mbt de revalidatie mag uitgebreider. Ik merk dat ik nog vaak bel en ook dan weten ze niet alle vragen te beantwoorden. Ik zou zelf bijvoorbeeld voor de periode na 2 weken ook een soort schema meegeven wat je max kan qua zitten. Daarnaast was ik de laatste patiënt van de dag en dat was te merken. In plaats van de 2 uur na de operatie waarover gesproken wordt stond ik na een uur en 15 minuten al buiten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Iprenburg Herniakliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.