Waardering van Kliniek Lange VoorhouT - Rijswijk op 30 september 2017

2.5
  • Rughernia

Eerste consult telefonisch. Daarin werd aangegeven dat er een MRI gemaakt moest worden op Dinsdag. Ik zou gebeld worden maandag met een tijd. Helaas is dit niet gebeurd en na bellen bleek dat de aanvraag voor een MRI van Dhr Boelen nooit was aangevraagd. Na 4x bellen kreeg ik om 22:00 groen licht om toch de MRI te ondergaan. Na de MRI word gelijk een consult ingepland. Althans ingepland. Je word achteraan de rij erin geschoven wat betekend in mijn geval dat ik om 14:45 de MRI en om 19:15 bij Boelen aan tafel zat. Als dat wachten werd beloond was dat geen probleem maar helaas. Er bleek een lage rughernia geconstateerd in mijn laatste wervel. Deze was gaan slijten en gaan lekken. Omdat ik hiermee al jaren loop, waarvan 6 maanden extreme pijn was ik zoals normaal in gewicht toegenomen. De behandeling volgens Dhr. Boelen was dan ook: "We gaan een halfjaar hier sporten, bij pijn met cortisolspuiten, en we gaan kijken of dit je pijn oplost". Ik geloof dat ieder ander mens snapt dat sporten je rughernia niet oplost en zeker de pijn niet. Luisteren naar het verhaal wat je te vertellen hebt gebeurd absoluut niet. Dhr. Boelen is ronduit schandalig met zijn uitlatingen. Uitspraken waarvan hij je diep raakt en de achtergrond ervan niet weet. In samenspraak met mijn bedrijfsarts en huisarts is wel degelijk gezegd dat deze hernia geopereerd moet worden. Zelf ben ik pas 25, en door al het gestuntel mijn baan verloren, en heb ik door de pijn niet echt een normaal leven meer. De dagelijkse dingen kosten 200% meer moeite. Helaas heeft deze arts daar geen boodschap aan en ziet alleen maar zijn kassa rinkelen. Ik zou deze kliniek zeker afraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek Lange VoorhouT? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.