Waardering van Kliniek Lange VoorhouT - Rijswijk op 23 april 2019

1.1

Heb net een afspraak gehad bij dokter Boelen na een vandaag daar gemaakte MRI en ben tijdens dat consult huilend weggelopen. Wat is die man arrogant, onprofessioneel en ronduit kwetsend! Zijn gsm gaat continu, toen hij net binnenkwam zat hij met een patiënt aan de telefoon op speaker! Ik heb alles gehoord! Hij laat je niet uitpraten, vraagt erg persoonlijke dingen en geeft daar vervolgens zijn ongezouten mening over.Zodra hij geen directe oorzaak kan vinden zit het tussen je oren, er werd gelijk maar een psychologe oid bij gehaald. Ik was niet fit (ik sport ondanks mijn pijn 2-3x pw!), ik was depressief en dat gaat nu eenmaal gepaard met rugklachten en nu ging ik richting burn-out. De medewerkers die ik verder heb gezien zijn erg vriendelijk en behulpzaam, maar ik zou dokter Boelen aan niemand aanbevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek Lange VoorhouT? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.