Waardering van Kliniek Lange VoorhouT - Rijswijk op 23 september 2017

9.3
  • Rughernia

Na jaren van rugpijn met uitstraling naar mijn linkerbeen contact opgenomen met Kliniek Lange Voorhout. Op vrijdag gebeld vier dagen later een MRI-scan met aansluitend een gesprek met de heer Boelen. Hij legde mij haarfijn aan de hand van de zojuist gemaakte foto's uit wat er aan de hand is. Er is een behoorlijk zware operatie nodig om mijn klachten te verhelpen, dit zou via mijn buik moeten gebeuren. Verder vroeg de heer Boelen naar mijn geestelijke gesteldheid, dit met oog voor de operatie die later zou komen. Mijn overgewicht, die duidelijk aan de vorm van mijn buik te zien was, zou ook wat aan gedaan moeten worden. Dank zij de hulp en tips van de medewerkers in de kliniek viel ik tot mijn eigen verbazing in acht weken twaalf kilo af. Nu in afwachting van de operatie werk ik bij kliniek Lange Voorhout aan mijn conditie. Voel me nu beter en fitter. Voor mij een grote pluim voor dokter Robert Boelen en zijn medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek Lange VoorhouT? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.