Kliniek ViaSana

Centrum voor orthopedie en beweging

Hoogveldseweg 1 5451 AA Mill

Waardering van Kliniek ViaSana - Mill op 23 oktober 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ik ( vrouw 64 jaar) had al jaren klachten van mijn schouder. Veel fysio, zelf oefenen en diverse foto's en echo's in ander ziekenhuis met verschillende uitslagen maar geen oplossing.Als laatste redmiddel bij ViaSana een afspraak gemaakt bij Dokter Jurre Vellema. Die luisterde, deed een paar testen en maakten foto's . Daarna door de scan en bij uitslag meteen een spuit in de schouder gezet. Vertelde wel meteen dat dit waarschijnlijk 1 x kon en bij verdere klachten grotere ingreep. Van de spuit heb ik ruim 7 maanden plezier gehad. Toen kwamen de klachten weer terug. 2november ben ik geopereerd mijn pees was afgescheurd , die heeft Dr Jellema gehecht een botanker geplaatst. 1nachtje in ViaSana verbleven . Ben nu 3 weken verder en het is alles meegevallen. Duidelijke uitleg voor, tijdens( heb meegekeken) en na de operatie. Goede verzorging , meteen fysio aan je bed. Nu verder rustig opbouwen met fysio, ben nog ff onderweg maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Knap staaltje werk geleverd, dank je wel hiervoor . Volgende x meteen naar ViaSana , scheelt de gezondheidszorg veel geld en mij veel pijn. Korte lijntjes, snel actie en goede communicatie !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek ViaSana? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.