Waardering van Kliniek ViaSana - Mill op 20 november 2016

5.7
  • Heupvervanging

Na enkele maanden en verschillende afspraken (waaronder een uitgebreid intake gesprek) is er besloten voor heupvervangingsoperatie. Er was even over het hoofd gezien dat ik allergisch ben voor één antibiotica en ik werd afgewezen. Er waren op de OK geen mogelijkheden om andere antibiotica te gebruiken en bij complicaties tijdens de operatie waren er geen voorzieningen. Ik ben ondertussen al twee keer geopereerd elders met prima resultaat. Ten eerste vreemd dat alleen patiënten worden aangenomen waarbij een 100% garantie tot slagen is. Ten tweede, ik heb veel tijd verloren en pijn gehad vanwege slordig omgaan met gegevens die uit een intake komen. Ik had bij de eerste afspraak al te horen kunnen krijgen dat ik niet geholpen kon worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek ViaSana? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.