Waardering van KneeClinic Haarlem - Haarlem op 16 april 2018

9.2
  • Knievervanging

Mijn linkerknie was al enige tijd bijzonder pijnlijk. De arts heeft mij in de eerste fase goed weten te behandelen met injecties in die knie, maar na enige tijd hielpen die die nog maar een paar weken. Op mijn verzoek heeft de arts toen met mij overlegd wat de alternatieven waren en mijn keus is toen gevallen op een volledige knieprothese. De periode van de operatie (na een geplande vakantie) is vervolgens in onderling overleg bepaald. Ik heb ruim op tijd een uitnodiging ontvangen en ben eerst op gesprek geweest bij de anesthesioloog. Na zijn akkoord kon de operatie doorgang vinden. Ik heb die niet als bijzonder pijnlijk ervaren en ben snel gerevalideerd. Na 8 weken kon ik al weer bijna alles. 4 maanden na de operatie voel ik geen beperkingen meer en ben ik helemaal pijnvrij bij alles wat ik doe.

Bent u of werkt u voor KneeClinic Haarlem? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.