KneeClinic

Centrum voor orthopedie en beweging

Van Zeggelenplein 135 2032 KG Haarlem

Waardering van KneeClinic - Haarlem op 30 april 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Prima kliniek, geen wachttijden, werkt strak op schema, plezierige medewerkers, erg accuraat. Mijn behandelaar Dhr. Trommel, gaf een helder en duidelijke uitleg over de operatie, waardoor ik er heel ontspannen in ging, een erg vriendelijke en mee levende arts. Ook na de operatie gaf hij duidelijk aan zo veel als mogelijk te gaan bewegen, na toch wel een pijnlijke eerste nacht, met het nodige bloedverlies, ging het in de eerste week al snel wat beter. Met name door veel oefenen en bewegen, na een paar keer de fysiotherapeut te hebben bezocht, ben ik al snel naar mijn eigen sportschool gegaan om hier de oefeningen te doen, die ik zelf ook net zo goed kan, want je wordt alleen maar op een loopband, of fiets gezet, met minimale persoonlijke aandacht. het ging met de dag beter, na 3 weken, heb ik alweer gekegeld, door de opperste concentratie die ik hierbij nodig had, werd het gelijk mijn beste beurt van dit jaar, na 4 weken, ging ik fietsen, toch nog wel  met wat pijn. na 5 weken toch een terugslag met name aan de achterkant een pijn te vergelijken met kramp, blijkt normaal te zijn, maar ik ben veel blijven oefenen en net als met het fietsen over de pijngrens heen gaan na 6 weken was dit verdwenen en fiets en loop ik weer en natuurlijk ook autorijden. Na 7 weken op controle bij dokter Trommel, welke perplex stond dat we voorafgaande aan zijn bezoek al lekker op het strand hadden gewandeld.Nu na 8 weken voel ik mij super, doe de meest voorkomende werkzaamheden weer normaal en heb ik weer vertrouwen in de toekomst en hoop op korte termijn weer te kunnen hardlopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor KneeClinic? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.