Bergman Clinics | Bewegen | Breda

Centrum voor orthopedie en beweging

Takkebijsters 5 A 4817 BL Breda
Deze locatie is onderdeel van Bergman Clinics | Bewegen

Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Breda - Breda op 22 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

1 x geweest en 1x op cobtrole meteen doorgestuurd nasr goed medisch centrum. Ook daar kreeg ik te horendat een injectie 1250 euro kosten. Die ik zelf moest betalen . En geen zekerheid of het zou helpen

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Breda - Breda

Geachte mevrouw/heer,

Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen en zullen uw ervaring gebruiken om de kwaliteit van ons zorgtraject te verbeteren. Het is zeer spijtig dat u een vervelende ervaring heeft met Bergman Clinics | Bewegen in Breda.
Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken. U kunt uw ervaring en contactgegevens delen in het klachtenformulier op: https://www.bergmanclinics.nl/klachtenformulier of u kunt contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 9000 500 met keuze menu optie 2.
De betreffende klachtencoördinator zal binnen 3 werkdagen reageren, nadat we uw contactgegevens hebben ontvangen.

Met hartelijke groet,
Bergman Clinics | Bewegen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Breda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.