Waardering van Medinova Kliniek Breda - Breda op 22 januari 2019

• N.v.t.

5.7
  • Rugpijn

Ik ben van mening dat als je geopereerd kan worden voor een aandoening je prima zit bij Medinova. Als ik kijk naar mijn eigen fysieke toestand en er waarschijnlijk niets meer mogelijk is,en je met heel veel onbeantwoorde vragen naar huis wordt gestuurd zonder enkele interventie dan valt mij dat wel tegen. Ik ga nu voor een second opinion naar de orthopeed bij het Amphia waar ik overigens ook snel terecht kan!Wellicht zijn er voor mij nog opties!

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Medinova Kliniek Breda - Breda

geplaatst op 23 januari 2019

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u ontevreden bent over uw ervaring met Medinova Kliniek Breda. Medinova staat voor kwaliteit en de hoogste zorg voor de patiënt, helaas heeft u dit anders ervaren. De klachtenfunctionaris nodigt u van harte uit, als u in de gelegenheid bent, om uw ervaring met haar te bespreken. Zij is te bereiken via klachten@orthopedium.nl.
Met vriendelijke groet, team Medinova Kliniek Breda

Bent u of werkt u voor Medinova Kliniek Breda? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.