Bergman Clinics | Bewegen | Breda

Centrum voor orthopedie en beweging

Takkebijsters 5 A 4817 BL Breda
Deze locatie is onderdeel van Bergman Clinics | Bewegen

Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Breda - Breda op 20 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Slecht luisteren en ook niet goed bekijken wat de uitslag was van echo. Degene die de echo nam kwam met een duidelijke conclusie. De Dr nam het niet echt serieus

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Breda - Breda

Geachte mevrouw/heer,

Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen en zullen uw ervaring gebruiken om de kwaliteit van ons zorgtraject te verbeteren. Het is zeer spijtig dat u een vervelende ervaring heeft met Bergman Clinics | Bewegen in Breda.
Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken. U kunt uw ervaring en contactgegevens delen in het klachtenformulier op: https://www.bergmanclinics.nl/klachtenformulier of u kunt contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 9000 500 met keuze menu optie 2.
De betreffende klachtencoördinator zal binnen 3 werkdagen reageren, nadat we uw contactgegevens hebben ontvangen.

Met hartelijke groet,
Bergman Clinics | Bewegen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Breda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.