Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Arnhem (voorheen Medinova) - Arnhem op 24 mei 2020

• N.v.t.
  • N.v.t.

2.0

Ik ben zeer ontevreden over het contact met de medewerkers van Bergman kliniek. Verwijzing via de huisarts, waarvan Bergman kliniek een second opnion heeft gemaakt, terwijl dit niet in de verwijzing staat van de huisarts. Nog veel belangrijker; de eerder gemaakte rontgenfoto's in en ander ziekenhuis moeten worden aangeleverd. Het antwoord van Bergman is dat je dit zelf moet verzorgen als client, Bergman doet dit niet. Het ziekenhuis geeft aan dat ze dit wel kunnen opvragen en dagelijks doen. Als ik aangeef dat het niet wenselijk is in de Corona tijd iemand van 80+ die nauwelijks meer kan lopen van de pijn naar het ziekenhuis te laten gaan om een foto op te halen is het antwoord van de medewerker Bergman kliniek; dit is ons beleid en als je dit niet kan zoek je een andere kliniek die dit wel kan organiseren. Het systeem is leidend, niet de client. Zeer teleurstellend!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Arnhem (voorheen Medinova)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.