Bergman Clinics | Bewegen | Arnhem

Centrum voor orthopedie en beweging

Meander 601 6825 ME Arnhem
Deze locatie is onderdeel van Bergman Clinics | Bewegen

Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Arnhem - Arnhem op 26 september 2017

Ik had veel positieve waarderingen gelezen op de site van Zorgkaart Nederland over deze kliniek en haar specialisten. Helaas geeft deze kliniek op haar site geen inzicht over de prijs van een 1e consult en het maken van een eventuele echo. Ik had schouderklachten: ws. een frozen shoulder. Het consult bij de orthopedisch specialist duurde slechts 10 minuten. Ik had verwacht dat de specialist een uitvoerig onderzoek zou uitvoeren, maar het onderzoek was niet uitgebreider dan dat van mijn huisarts. Er is tussendoor een echo van beide armen gemaakt. Het consult en de echo duurde samen niet langer dan 20 minuten. Ik vind de exorbitant hoge rekening - 412,59 euro - niet in verhouding staan tot de tijd die besteed is aan het onderzoek. Nu begrijp ik waarom de kosten van de zorg de pan uit rijzen. Voor een dergelijk  eenvoudig onderzoek moet ik 43 uur werken om het genoemde bedrag te kunnen betalen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.