Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Arnhem (voorheen Medinova) - Arnhem op 29 augustus 2019

5.4

ontzettend knap en getuigd van.......dat al bekend is wat je hebt en wat je klachten zijn als je nog buiten de deur staat ( bij wijze van spreken) Lijkt op protocol en er valt niets te opereren of zo. Ik heb het verschrikkelijk gevonden ( de arrogantie) dat er niet uitgevraagd is wat de klachten zijn en ik als het ware afgeserveerd werd met een dooddoener en voelde me niet serieus genomen. Niet omdat het slecht nieuws is, maar de manier waarop. Het enige voordeel is dat je snel op spreekuur kan komen en het is een schitterende locatie. Maar dit zou ondergeschikt moeten zijn aan de " kwaliteit van behandeling".

Bent u of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Arnhem (voorheen Medinova)? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.