Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam

Centrum voor orthopedie en beweging

Vliegveldweg 65 3043 NT Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Bergman Clinics | Bewegen

Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam - Rotterdam op 19 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Kniebandletsel

Behandelaar luistert slecht en had bij voorbaat al het idee dat ik niet bij hem moest zijn. Het was een zeer teleurstellend en volkomen zinloos consult. Uiteindelijk na second opinion behandeld door orthopeed in ziekenhuis.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam - Rotterdam

Geachte mevrouw/heer,

Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen en zullen uw ervaring gebruiken om de kwaliteit van ons zorgtraject te verbeteren. Het is zeer spijtig dat u een vervelende ervaring heeft met Bergman Clinics | Bewegen in Rotterdam.
Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken. U kunt uw ervaring en contactgegevens delen in het klachtenformulier op: https://www.bergmanclinics.nl/klachtenformulier of u kunt contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 9000 500 met keuze menu optie 2.
De betreffende klachtencoördinator zal binnen 3 werkdagen reageren, nadat we uw contactgegevens hebben ontvangen.

Met hartelijke groet,
Bergman Clinics | Bewegen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.