Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam (voorheen Medinova) - Rotterdam op 26 februari 2020

9.4
  • Knievervanging

Ben behandeld voor 2 knie operaties. 2 keer een halve knie. Na 10 maanden wachten op een afspraak in een regulier ziekenhuis, werd ik bij de Bergman kliniek Binnen een aantal weken geholpen. Na de eerste operatie was ik versteld van het snelle herstel. We konden na een week of 6 alweer een gezellige stadwandeling maken van ongeveer 3 km. Voor de operatie kon ik geen km meer lopen zonder veel klachten. Het herstel na tweede operatie is daarin tegen nog sneller verlopen. De arts was een zeer kundige vriendelijke man. Wel merk je aan alles in de kliniek dat alles erg efficiënt verloopt. Afspraken zijn keurig op tijd. Al met al een erg prettige ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam (voorheen Medinova)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.