Waardering van Medinova Kliniek Zestienhoven - Rotterdam op 8 februari 2019

6.6
  • Knievervanging

Er ging veel mis bij de balie (afspraaktijden, voorlichting MRI, onderlinge privégesprekken) en administratie waarbij ik zelfs een formulier van compleet iemand anders meekreeg. Voor de foto na operatie werd mn been zonder overleg languit in rolstoel gelegd (au) en in mn zomerpyjama werd ik vervoerd langs open deur (febr) en door 2 wachtkamers. De arts bezocht mij niet na operatie en bij nagesprek ging hij niet op mijn vragen in. Het litteken was, zoals iedereen zei, of hij dronken was geweest en  veel last van de krammen gehad. Dit alles viel mij van  een prive kliniek zwaar tegen. Mijn vorige signature knie (9 mnd eerder) in het Vlietland was een veel betere ervaring op alle fronten. Helaas was deze arts niet meer werkzaam.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Medinova Kliniek Zestienhoven - Rotterdam

geplaatst op 12 februari 2019

Beste meneer/mevrouw,
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u ontevreden bent over uw ervaring met Medinova Kliniek Zestienhoven. Medinova staat voor kwaliteit en de hoogste zorg voor de patiënt, helaas heeft u dit anders ervaren. De klachtenfunctionaris nodigt u van harte uit, als u in de gelegenheid bent, om uw ervaring met haar te bespreken. Zij is te bereiken via klachten@orthopedium.nl.
Met vriendelijke groet, team Medinova Kliniek Zestienhoven

Bent u of werkt u voor Medinova Kliniek Zestienhoven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.