Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam - Rotterdam op 18 februari 2021

• N.v.t.
  • N.v.t.

3.0
  • Kniebandletsel

Er werd niet geluisterd en te weinig tijd genomen om echt te onderzoeken en te luisteren, stond zeer snel buiten. Zelfs bij 2e keer insturen door huisarts en fysiotherapeut volgdegeen nader onderzoek maar moest, ondanks dat ikniet in staat was, maar simpelweg meer gaan bewegen en al het vocht zat tussen mijn oren. Gelukkig second opinion gedaan waaruit bleek dat diagnose verkeerd was, er was iets veel ergers aan de hand. Intussen was het probleem in die paar maanden zeer verslechterd.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam - Rotterdam

Geachte mevrouw/heer,

Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen en zullen uw ervaring gebruiken om de kwaliteit van ons zorgtraject te verbeteren. Het is zeer spijtig dat u een vervelende ervaring heeft met Bergman Clinics | Bewegen in Rotterdam.
Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken. U kunt uw ervaring en contactgegevens delen in het klachtenformulier op: https://www.bergmanclinics.nl/klachtenformulier of u kunt contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 9000 500 met keuze menu optie 2.
De betreffende klachtencoördinator zal binnen 3 werkdagen reageren, nadat we uw contactgegevens hebben ontvangen.

Met hartelijke groet,

Bergman Clinics | Bewegen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.