Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam (voorheen Medinova) - Rotterdam op 23 juli 2020

8.9
  • RSI

Erg fijn is dat bij deze afspraak ook de röntgenfoto's, echo als ook een injectie gelijk gemaakt werden, alles in 1x terwijl als je naar een ziekenhuis gaat je maanden verder bent. Orthopedisch chirurg P. Monteban als ook de meneer van de Echo hebben mij beiden zeer goed te woord gestaan, geluisterd en uitleg gegeven. Bij de heer Monteban kon ik aangeven wat mijn beperkingen in bewegingen zijn terwijl bij de orthopeed in het ziekenhuis alleen gekeken werd of ik de door hem opgegeven bewegingen kon doen, daar werd niet gevraagd waar mijn beperkingen liggen. Direct de uitslag, direct een injectie. Nu nog de uitwerking van deze injectie afwachten. De app is overigens ook erg handig, alles overzichtelijk Bergman Kliniek - Bewegen Rotterdam is een aanrader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam (voorheen Medinova)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.