Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam (voorheen Medinova) - Rotterdam op 21 mei 2020

• Knievervanging

Geweldige kliniek, vriendelijke behandeling van voor tot achter! Er mag niemand anders meer aan mijn knieën komen dan dokter Vischjager. Je voelt je bij deze man zeer op je gemak, soort van oude jongens krentenbrood! Maar nog belangrijker, gewoon een kanjer van een orthopeed, is wel duidelijk geloof ik. Zeg regelmatig tegen lotgenoten hier moet je naar toe en vraag naar deze dokter. Naar volle tevredenheid een volledige knieprothese ondergaan. De linkerknie zal op termijn ook moeten gebeuren, hoef niet uit te leggen waar en door wie dit gaat gebeuren. Is er dan nog iets dat mij is tegen gevallen? Neen! Sorry!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam (voorheen Medinova)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.