Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam (voorheen Medinova) - Rotterdam op 21 februari 2017

2.0

Ik kan deze kliniek niemand aanbevelen. Het enige positieve is misschien de korte wachttijden. Maar oh wee als er iets misgaat tijdens een operatie. Zelf werd ik chronisch pijnpatiënt. De daarop volgende revisieoperaties gingen mis. Met mijn recensie wil ik duidelijkheid verschaffen over hoe de Medinova kliniek omgaat met mijn klachten als het tot een klachten/aansprakelijkheid procedure komt. Ik heb een klachtenprocedure aanhangig gemaakt bij de klachtencommissie en werd op bijna al mijn klachten over de chirurg in mijn gelijkgesteld. De klachtencommissie beval de directie van Medinova zelfs aan, om mij een financiële tegemoetkoming te doen buiten de verzekeraar om (dit is een buitengewone aanbeveling). Er werd grote waarde gehecht aan de uitspraak van de klachtencommissie vertelde de directeur van Medinova. Vervolgens heb ik mijn klachten ook gemeld bij het tuchtcollege, ook daar ben ik in mijn gelijk gesteld, de arts kreeg twee waarschuwingen! Er gaat heel veel mis in deze kliniek, zeker met communicatie, en patientendossier. Zo stuurde nb. de klachtenfunctionaris tegen alle protocollen in mijn verzoek om een leesbaar patiëntendossier niet door aan de arts en heb ik zelfs over de klachtenfunctionaris een klacht moeten indienen .Ik mag door de medicatie tegen de pijn geen auto meer rijden en ben dus afhankelijke van taxi’s en vervoer door derden. Waarvan de kosten van mijn begeleiding niet eens door de kliniek worden vergoed, terwijl ze je wel vragen helemaal naar Rozendaal ( Gld) te reizen voor hoorzittingen bij hun klachtencommissie, terwijl ik vlakbij huis in de kliniek Zestienhoven geopereerd ben. Kortom korte wachttijden en service tot aan de deur… maar als het misgaat in deze kleine kliniek stuit je op een verbazingwekkende minachting van de directie en kom je erachter dat het in deze kliniek maar om een ding draait.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam (voorheen Medinova)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.