Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam (voorheen Medinova) - Rotterdam op 14 augustus 2015

9.3
  • Knievervanging

Op 26 mei j.l. werd bij mij een totale knieprothese rechts geplaatst door Dr. Vischjager. Nu zo' n 11 weken later kan ik nagenoeg alles weer met mijn knie en zonder pijn! Af en toe gebruik ik nog een kruk, dit alleen om mijn ook slechte linker knie te ontlasten. Deze zal binnenkort ook door Dr. Vischjager vervangen worden.De hele operatie is mij achteraf erg meegevallen, mede door het hele team van Medinova, waar deskundigheid en patientgerichtheid centraal staat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Rotterdam (voorheen Medinova)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.