Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Ede (voorheen Nedspine) - Ede op 18 december 2018

• N.v.t.

• Rughernia

Afgelopen afgelopen oktober voor de tweede maal geopereerd bij nedspine. Tot volle tevredenheid. Het ziekenhuis in mijn woonplaats had een wachttijd van 16weken en ik wist uit mijn eerdere ervaring bij nedspine sneller aan de beurt te zijn. Echter lag ik niet met de eerst toegewezen arts op één lijn. Gevraagd of ik een consult kon krijgen bij een ander. Dit was geen probleem. Tweede afspraak bij dr Daemen, direct een prettig gevoel. Duidelijke uitleg maar tegelijkertijd tijd begrip en een luisterend oor. Inmiddels weer tot volle tevredenheid geopereerd. Het verblijf in nedspine is ook super, een eenpersoonskamer, kundig en betrokken verpleegkundigen en de volgende dag een fysio naast het bed. Goede nazorg, na tweemaal telefonisch contact een persoonlijke vervolgafspraak met de arts. Ik hoop dat het niet meer nodig is maar mochten mijn klachten terug keren, zal ik direct weer bij nedspine op de stoep staan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Ede (voorheen Nedspine)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.