Waardering van NedSpine - Ede op 20 maart 2019

5.3

Deze kliniek gekozen doordat de meeste recensies zo goed waren. Inderdaad kon ik heel snel terecht voor een MRI en binnen 1 week de uitslag. Maar het gesprek met de arts was eigenlijk een grote teleurstelling. Ik ben in 2002 geopereerd in Duitsland. In deze kon ik wel geholpen worden aan mijn uitvalverschijnselen in mijn been en mijn zenuwpijn. 6 jaar lang ben ik in Nederland van het kastje naar de muur gestuurd. Ik kon niets meer dan alleen in de foetus houding in bed liggen. In Duitsland kreeg ik een discus prothese en kreeg tegelijkertijd mijn leven terug. Nu na 17 jaar heb ik dezelfde klachten en ik hoopte dat ze er in deze kliniek iets aan konden doen. Maar kennelijk als je in Duitsland bent geopereerd sta je al 0-1 achter. De arts was alleen maar negatief over mijn operatie en het kwam bij mij over dat ze eigenlijk gewoon niks willen doen. Mijn huisarts zag op mijn foto dat mijn wervel was ingezakt en de wervels erboven slijtage vertoonde. Deze arts zei alleen “dat ding” zit nog goed en ik zie geen beknelde zenuw. Zijn advies een pijnpoli bezoeken. Oké dan doen we dat. Op onze vraag of hij een goede pijnpoli kende antwoorde hij dat hij dat niet wist. Op onze vraag of ik pijnstillers mocht gebruiken antwoordde hij dat hij niet over pijnstillers gaat. Als je dan niets kan betekenen voor een patiënt neem dan op zijn minst de moeite hem te adviseren. Ik ga nu terug naar de huisarts voor een verwijzing naar een pijnpoli en als dat niet helpt ga ik terug naar Duitsland of België voor eigen kosten.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging NedSpine - Ede

geplaatst op 25 maart 2019

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u ontevreden bent over uw ervaring met NedSpine. NedSpine staat voor kwaliteit en de hoogste zorg voor de patiënt, helaas heeft u dit anders ervaren. De klachtenfunctionaris nodigt u van harte uit, als u in de gelegenheid bent, om uw ervaring met haar te bespreken. Zij is te bereiken via klachten@orthopedium.nl.
Met vriendelijke groet, team NedSpine

Bent u of werkt u voor NedSpine? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.