Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Ede (voorheen Nedspine) - Ede op 7 januari 2020

9.4
  • Kniebandletsel

Ik ben zeer te vreden over Drs van den Berg. Ze is een top arts en heeft mij zeer op mijn gemak gesteld. Ze heeft mij geopereerd aan mijn voorste kruisband, meniscus en er is een cyste weg gehaald. Alles werdt duidelijk uitgelegd. Ik kwam eigenlijk via een second opinion bij Bergmanclinics terecht nadat ik bij Rijnstate Arnhem was gewrest. Maar wat een verschil. Doordat ze alles goed uit had gelegd had ik alle vertrouwen in de behandeling. Het is sowieso een top kliniek! Alles is goed geregeld. Echt super service. Ook de na controles worden allemaal netjes geregeld. Ik ben zeer tevreden. Mocht je kunnen kiezen voor een arts. Dan zou ik zeker voor Drs van den Berg gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Ede (voorheen Nedspine)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.