Waardering van Bergman Clinics | Bewegen | Ede (voorheen Nedspine) - Ede op 10 januari 2017

• Rughernia

In vergelijk met mijn ervaringen met de reguliere neurochirurgen of orthopedische behandeling die ik voorheen had, voelde ik me bij NedSpine duidelijk als individu behandeld. Er was meer tijd voor mijn vragen en onzekerheden. Ik werd razendsnel gezien en geholpen. Het gebouw en baliemedewerkers stralen allemaal zowel aandacht, rust en ruimte voor vragen uit. Je wordt in alles serieus genomen. Er wordt door hen actief contact gelegd en gehouden ook direct na de operatie toen ik weer thuis was. Tijdens het hele traject voelde ik meer rust, ruimte en foccus op mij als patient en mijn specifieke kwaal, als in andere ziekenhuizen tot nu toe.Tegelijk merk ik dat de aandacht voor mijn individuele situatie wordt getoetst aan de kennis en ervaring, van de onderzoekscijfers. Met andere woorden: je merkt dat ze werken vanuit een zo actueel mogelijke kennisstand. Dat wekt vertrouwen. Verbetering zou zijn om nog meer te luisteren naar vragen op het gebied van: waar komt deze kwaal vandaan en hoe kan een recidief worden voorkomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Bewegen | Ede (voorheen Nedspine)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.